Portakal suyuna damlatıp öyleee içirin takviyesi artsın,veee tabikiiii et kıyma tüketmelisinizzzz.Benim bebişiminde öyleydi bizde Sidefer kullandık ama biz o dönem pek et yiyememiştik doktorumla konuşmuştum ıspanak kıyma et demişti.Yicekletden aldığı besini hiçbişiyden kolay kolay alamaz deyip ek gıdasının zenginleştirmiştim.Şimdi Hergün et versemm yer😊😊😊