Kızlar ya kafayı yemek üzereyim evine bakmayan silip süpürmeyen biri olsam tamam diyecem. Bu sabah yatak başlığında bir böcek gördüm araştırmalarım sonucu halı böceği diye geçiyor ve ürüyorlarmış. Yatak altını her gün robot süpürür toz birikintisi yok baza altında yün yorgan yok. Nerden çıktı bilmiyorum. Baza kumaş olduğu için onun içinde üreme ihtimali varmış eşimi bekliyorum odayı yatağı filan çekip temizleyecem. Bu durumu yaşayan var mı daha önce duydunuz mu bu böceği ya