ay_adengunes Hemdem__ evde yemek oldu mu çok rahatım bunu değerlendirip 5 aylık kızımla hava almaya çıkıyoruz 🤭❤️ size de afiyet olsun 😍
uykusuzanne__ Hemdem__ bende iyiyim canım şükür uğraşıyorum çocuklarda iyiler dün oğlum okulda düşmüş anlı yarılmış hafiften dün acile götürdüm dikişlik değildi şükür şimdi daha iyi bakalım