nurasln ben de gercekten uzun sure hem kendimi parçaladım, hem yakınımdaki herkesi üzdüm. O dönem bana acıdıklarına eminim. En çok kendimi suçladım. Doktoru suçladım, uzun emzirmeye çalışma doyurmaya çalış diyen emzirme danışmanını suçladım, annemi suçladım… simdi sakın kafayla düşünüyorum, 2.5 kiloluk, kilo almayan, sarılığı 16-17 olmuş, yüzünü soğuk suyla lavaboda yıkadığım halde uyanmayan bir bebeğe ne yapabilirdim. Yine o günleri yaşasam yine verirdim biberonu eminim. Bence sizde verirdiniz. Emzirmek benim icin en onemli şeylerden biriydi çünkü oglum da 2 ay emmisti. Üstelik ona biberon bile vermedim sutum azdı mamayi kaşıkla verdim 2 ay boyunca. Ama bebeğin sağlığı hep daha önemli. Tabi bunu yeni yeni tam olarak idrak ediyorum. Sizde canınızı sıkıp strese girmeyin emerse emer emmezse emmez. Evet biz onlara alternatif sunduk mecburen ama bu kararı veren bebeklerimiz. Bizle ayni şeyleri yaşayıp hic red yaşamayanlar da var. Forumda emzirip üzerine 120 cc mama vereni de gördüm.