Merhaba arkadaşlar bebeğim 4 ay 8 günlük. 5 gün önce 4. Ay aşısını yaptırmaya gittik, kıyafetli kilosu 7070 çıktı 6900 dür dediler. 13 Nisan da yani hemen hemen bebeğim üç buçuk aylıkken doktora kontrole gitmiştik kıyafetli 7000 kilo çıktı 6800 dür dediler. Bir de 31 martta 3 aylıkken sağlık ocağında 6800 çıktı kıyafetli 6600 dür dediler kıyafeti düşünce. Biraz karışık oldu kusura bakmayın. Ben sadece anne sütü veriyorum, doğum kilosu 3420 ilk iki ay her ay başına nerdeyse 1 kilo almıştı ama uzun zamandır almıyor sanırım. Sağlık ocağındaki hemşire bir hafta sonra tekrar gel aynı kıyafetlerle dedi. Açıkçası çok üzüldüm. Sürekli de emziriyorum yani almak isteyince alıyor ama teklif ediyorum istemezse kafasını geriye atıp mızırdanıyor, emdiğinde sadece bir göğsümü emiyor ve emerken sütüm geliyor. Çişli bez sayımız 4-5 oluyor ve gün içinde kakasını hep yapıyor. Gece de emiyor , ama iki göğüs çok nadir emiyor. Neden böyle anlamadım sizce normal mi 😔