Merhaba 6 gün sonra 3 aylık olacak bir kızım ve 6 yaşında bir oğlum var ben hala çok hüzünlüyüm bebeğin tadını bi çıkaramıyorum içim sürekli pır pır.. Önceleri annem geliyordu destek olmak için şimdi 3 haftadır babam hastanede pet çekildi sonuç bekliyoruz vs bizde yalnız kaldık tabi eşim işten akşam 8 da ancak eve geliyor. Küçüğe bakıp ayrı ağlıyorum büyüğe bakıp şunu yapamadım bunu yapamadım diye ayrı ağlıyorum. Kızıma mama başlayınca memeyi istediğim gibi emmez oldu geceleri ya da sakinken çok aç değilken alıyor mamada veriyorum sağma süt de hep bir şeyleri yapamıyormuş gibi bir his anlattıklarımla böyle hissetmem normal mi deliriyo muyum :(