Mommyhilal Ya kızlarrr benim oğlan gazlı olduğu için sürekli ıkınma modunda ama çok fazla ıkınıyor yani uykuda bile ıkınıyor gazını çıkarıyor gene ıkınıyor acaba huysuz bi bebe mi olacak 🤦♀️ Annem diyor bu çocuk huy yapmış ,aranızda böyle sürekli ıkınan bebişi olan var mı
Hunilianne Mommyhilal Gazi ve çocuğun huyu muyu yok. Gaz bitsin Işıl Işıl olacak 😍sen gaz çıkartabilmesine bakma içerde daha coook var
Tuba01 Mommyhilal cnm gazdan yapiyor 2 ayligi gecsin duzelir benim oglumda oyleydi ama kasık fitigindan yapiyordu bnm oglum genetik bizim ailede fitik amelyat ettirdim sukur ikinmasi bitti
jap Çocuk dr arkadaşım var bir keresinde demiştiki ‘yeni doğanlar insan değil, büyüdükçe insan olmaya çalışıyolar’ Henüz hiç bişeyi huy edinmez, sizi emzik gibi kullanmaz, istediklerine ulaşamayınca ağlamaları sizi kullanmak değil vs vs 😊
Mommyhilal jap yaaa acaba ne zaman tam olarak insan olurki 🥴 bazen cidden korkuyorum ıkınmalarından doğuracak gibi ıkınıyor 😝
Mommyhilal Gamze890 karnımda da sürekli toplanıp dururdu bi sağa bi sola . Hani bende ondan şüphelendim ta ordan huy mu yaptı diye 🙄
Mommyhilal Songultugra gaz için çok damla denedim şuan Metsil ve maflor kullanıyorum deneme sürecindeyim bide kimyon suyu içiriyorum 1 çay kaşığı
Mommyhilal Tuba01 benimde korkum o ya ıkınırken kendine zarar verir ne bileyim göbek fıtığı veya popo çatlağı olur diye endişem var :/ inşallah benimki de senin yavrun gibi kurtulur canım şu ıkınmadan tez zamanda 😐
Mommyhilal Ummuscetinkaya ayynen öyle valla tilki uykusunda çocuk en son karnımda kaliteli uyumuştur heralde 😬
Celestial Mommyhilal çok küçük çıkaramıyor gazını yazık, huy mu olur bu? Dinlemeyin şunları. Hepsinin ağzında bir ton laf. Siz bebeğinize gaz çıkarmada yardımcı olun sadece, enerji emicilere kulak asmayın. Gazlı günler geçecek, bol gülücüklü ve güneşli günler göreceksiniz😁
Deletedmom388 Mommyhilal Kızım öyleydi ilk ay sonra gazı geçince düzeldi huyla alakalı olmaz daha 1 aylık bebişş o☺️