Kızlar merhaba kızım 3 yasında çürük bi dişi vardı dün gece dişim agrıyo diye baya agladı uyumadı sabaha da yanagı şişmiş uyandı doktora götürdüm doktor dişine bakmadı bile antibiyotik yazalım dedi bir ay önce ameliyat oldugu için antibiyotik kullanmıstık dedim o zaman kullanma dolven kullan ded üç gün sonra gecmesse antibiyotik kullan dedi basına gelen var mı ne yapabilirim dolvenle gececegini sanmıyorum suan agrımıyo diyo ama yüzü şiş😔