asiyeeee4 Kızlar bebeğim üç buçuk aylık gündüz hiç gaz sorunumuz kalmadı ama geceleri 3 gibi başlıyor doğru düzgün uyumuyor sabaha kadar bu ne zaman geçer çok gazlı bir bebekti önceden geceleri hala geçmedi yaşayan var mı bu durumu nezmaan geçer