yenianne___ bende burdan bir arkadaşında tavsiyesini almıştım prego quark var aşırı memnumum şuan onu kullanıyorum. Bir elimde bebeğim bir elimde arabası katlayıp açabiliyorum. 4 ay 11 günlük bebeğim. Bir araştırın isterseniz. Maxi cosi de siparş vermiştim kabün boyunu oda çok rahattı ama sırtı yatış ve oturuş şeklindeydi arası yoktu o yüzden iade ettim prego aldım