mirosev
Çok çok haklısın eski hayatını özlemen de çok normal. Çok zordu ben hep şey derdim bu bir rüya olsun ve ben uyanıyım artık. Çok yoruluyordum uykusuzluk vs.
Ama şunu söyleyebilirim geçiyor tabiki geçmiyor değil büyüdükçe daha kolay bence. Sen ona alışıyorsun o sana alışıyor ve bir süre sonra düzenin oturuyor. Şimdi hiç bilmediğimiz bir deneyim yaşıyoruz bebek bakmak ne demek mesela neden ağlıyor ben yapamıyorum bakamıyorum dayanamıyoruma dönüyor olay. Ama bir süre sonra onun dilini öyle iyi çözüyorsun ki sen bile hayret edersin. Ben kendimden beklemezdim mesela cahildim çocuk konusunda yaşaya yaşaya sora sora öğrendim. Biraz büyüdüğünde onunla istediğin şeyleri yaparsın. Ben dışarı çıkamadım aylarca sonra attım arabasına çıktım kahve içtim bi yerlerde oturdum arkadaşlarıma gittim. Alan yarattım kendime.
Az daha sabır daha çok yeni ve çok normal yaşadıkların sonra her şey çok güzel olacak inan bana 🌸