Bebeğimi Şadiye Akbıyık a götürmeyi düşünüyorum. Gidip memnun kalan ya da kalmayan varsa yazabilir mi? Benim bebeğim 5 aylık ve sürekli öksürük, bronşiolit olan tedavi ile bi iki hasta iyileşip sonra yeniden yenileyen bi durumda. Bi umut bi de bu doktoru denemek istedim