Doğum yapalı dört ay oldu ama benim karnım hala şiş doğumdan sonra sardım korse de kullandım ama nedense şişlik inmiyor sanki dört aylık hamile gibiyim hala bir çaresi var mı nasıl geçer bu şişlik hamile gibi görünüyorum ya kilo falan da verdim boyum kilom ideal ama karnımın şişliği inmiyor