Onur kırıcı ve kadını değersizleştiren bir şey daha.
Bazı belediyeler 8 çocuğu olana belediyede iş veriyormuş. 10 çocuğa da araba 🤷🏻♀️ sosyal medya kullanmıyorum burada da başlık görmedim konuyla ilgili ne düşündüğünüzü merak ettim.
Ben haberi görünce dalga geçiyorlar sandım ama gerçekmiş. 10 çocuğa belediyede sadece baba çalışarak nasıl bakacaklar merak ediyorum 😬ayrıca iki araba verilmesi gerekmiyor mu? Onuncu çocuk doğarken ilk çocuklar evlenip torun vermeye başlar zaten😱 Otobüs versinler.
En önemli nokta da kadının hiç sayılması. Nüfus planlaması böyle mi olur gerçekten?