jalepone Delirmek üzereyim . 34 gün oldu başta ememediği için kaşık kullandık sorna kaşıkla kilo kaybetti diye sütümü sağdım biberon verdim . Şimdi biberona iyice alıştı meme istemiyor . Ağzına değince basıyor çığlığı . Emme refleksi bile yapmıyor . İki gündür emzik veriyorum oda yapıyor olabilir mi ? Deşircem ya
asilhanmoms jalepone bebegim 3 aylik oldu ve bende cozum bulamadim pes ettim denemedigim Yontemde kalmadi birkac kere cani isteyince emdi ama cani istemeyincede emmiyor ben sutumu sagarak biberonla veriyorum
mmoz jalepone onu sakinleştirin kucağınıza alın sevin ve tekrwr tekrar meme teklif edin sakinleşince alıyorlar benim bebeğim de bazen istemiyor sürekli denşyotum
mekkk jalepone ben de böyleyim bi de silikon uçla emiyor bi de 60 cc y di başta sütüm 40 a düştü bunu da silikon uca bağlıyorum bebeğim 40 günlük
asilhanmoms jalepone bebeginizi normalde 2 saatte bir emzirmeniz gerekiyor ya sagimida o sekilde 2 saatte bir yapin gunde bir kerede power pumping yapin 1 hafta boyunca sonra ara verin Aksam saati en uygun saat 20 dk sagim 10 dk mola 10 dk sagim 10 dk mola 10 dk sagim gunde bir kere bu sekilde sagin bebegin sık sık emmesini taklit ediyor
jalepone asilhanmoms power pumping ne 🙈ama 10 20 dk da boşaltmıyor ki gögsümü makine ikisi 40 dk da anca
belcatanaltan biz de aynı şeyi yaşadık kaşık biberondan normal biberona geçince memeyi bıraktı. sağmak bana verimsiz geldi, silikon uçla emzirebiliyorum her gün memeyi teklif ediyorum arada tutmaya başladı önce meme sonra mama idare ediyoruz..:/
jalepone belcatanaltan bende diıyprum kaşığa mı geri dönsem silikonla verince hemen alıyor zaten benimkisi de bu kez de ona alışır tam çok huylu ya
asilhanmoms jalepone sut arttirmak icin bir yontem kuzum amac gogusu bosaltmak degilde bebegin emmesini taklit etmek hangi pompayi kullaniyorsun
belcatanaltan jalepone ben kaşığa bi kere dönmeye çalıştım ağlaya ağlaya içti üzüldüm o haline vazgeçtim akışına bıraktım
jalepone asilhanmoms sütüm var yani onu doyurur bence ben de acaba silikon uçla alıştırsam sonra silikonu çıkartıp emzirmeye mi çalışsam diye düşünüyorum
jalepone asilhanmoms bu arada süt için fasulyesi nohutu çok az bol incirli bol kayısı üzümlü ve çok bol kuru dutlu aşure yap ye bence baya işe yarıyor
jalepone mmoz öyle yapmaya çalışıyorum ama inatçı çok fazla asla almıyor ama deneyeceğim bırakmak istemiyorum