gulguzel herşeyi var oyuncak vs akülü araba etkinlik blok . Hiçbirşey almadım bu geçen doğum gününde .. sadece onu mutlu etmesi için bir pasta üfledik . Ve arkasınada ekledim . Fazla oyuncak istediği herşey alınıyo yapılıyo zaten. Ama kıymeti bilinmiyor kırıyor atıyor döküyor kaybedıyor . Her zaman istediği seylerin alınamayacağını , her doğumm gününde bana hediye alınacak diye beklentiye girmemesini onu sadece doğum günlerine özel sevmediğimizi hediye almadıgımızı . ( sanıyorki sadece dogum gününde onu düşünüyoruz sevıyoruz ) .oynamadıgı kırdıgı oyuncaklara hasret kalan cocukların oldugunu ve nicesini 😍 ama benim oğlan 4,5 yaş ben 4 yaşta birşey almadım yapmadım 😍 birde biz yıl içinde çokkez mum üflüyoruz zaten canımız sıkıldıkca pasta aldıkca 😍🤣