[silindi] ben 6.ay ek gıdayla beraber Philips kullanıyordum ama onu hava kaldırıp içmesini beceremedi mama sandalyesinde kafasını arkaya doğru yatıramadı. Sonra 3 gün pipetten su içirdim instagramda videolar var görmüşsünüzdür belki pipeti parmağımla kapatıp su çekip bebeğimin ağzına bıraktım 3 gün sonra denediğimde içebiliyordu. Mamajo suluk aldım ondada biranda çok fazla çekti. Sonra munchkin aldım çok memnunum hatta onun 360 derece içilebilen bardağından da aldım bardaktan su içmeyi de onunla öğrendi