İlla ki duymuşsunuzdur, yeni başrolümüz “Hanta Virüs”
Bir gemide yayılım gösterdiği, farelerden bulaştığı söylenilen, solunumu da etkileyen, tedavisi olmayan ama ölüm oranı %40-50 arasında olan bir virüs.
Ee bu zombi filmlerinde de salgını ilk fareler yapmıyor muydu ? 🤨
Şaka bi yana farkettiniz mi bilmiyorum geçtiğimiz yıllarda çok da çocukluğumuza inmeye gerek yok, insanlar sadece gripler atlatıyorlardı. Ben kusma ishal salgını olduğunu bile hatırlamam. Geçen senemiz bakın abartmıyorum ciddi anlamda kusma ishal ile geçti bizim. Hastaneye ne zaman gitsek salgın var denildi. Nereden çıkıyor bu kusma ishal salgını ? Yine aynı şekilde 2 günde iyileşilen griplere ne olduysa 3 hafta geçmiyorlar, semptomları artık çok arttı. En basit soğuk algınlığı bile insanları yataklara düşürebiliyor.
Ne oluyor böyle ? Neler değişiyor hayatımızda ? Kimisi aşılar diyor, kimisi beslenme diyor, kimisi gıda içerikleri diyor. Buyurun efendim düşünelim, tartışalım;