ekim25 Bizde 2-ci aydan itibaren alerji belirtileri göründü, mukuslu kaka ve kan vardı. Doktor Aptamil Pepti Syneo-nu önerdi, 9-cu aya kadar kullandık, iyileşdi, şu an normal mamaya geri döndük. Kızımda sadece süt alerjisi vardı, yumurta alerjisi yoktu. Kakası özel mama kullandıkdan yaklaşık 1-2 hafta sonra düzeldi.