kikis çok erken ben de sizin gibi bir süre bu taklit olayına çok takmıştım, mesela benim bebeğim 11 ayında bay bay yapmaya başladı, ama ben ta 6 ayindan beri gosteriyordum, hiç bir seyi taklit etmezdi, sadecü alkışı çabuk oyrendi, ama şuan 13 aylik masallah yaptiğimiz her seyi değil ama 100/50 seyleei taklot etmeye çalışlyor,mesela geçen gün yemeöi sıcaktı, üfürerük soyutmaya çalışıyordum baktım oda yapiyor, yani merak etmeyin, siz gösterin yapicaktir mutlaka