pudu Merhaba sevgili anneler bebeğim 6 buçuk aylık 8 kilo şuan Molfix beyaz paket 4 numara kullanıyoruz küçük geliyor bir haftadır çişi taşıyor oturuyor bantlar biraz birbirinden ayrıldı bez numarası büyütmek içinde erken mi bilemedim ne yapmak lazım
sumeyyeravza pudu ben a101inkini kullanıyorum, orada beş numara 12-25 kilo yazıyor. Kızım daha dokuzu anca geçmiştir. Ama karın bölgesinden şişliğimiz ve boyumuz uzun olduğu için beş numara kullanıyoruz. Dört numarada sürekli tuvaleti taşıyordu.
nisanmom pudu eğer taşma ve yanlardan sıkma yapıyorsa değiştin. Bebeğim 4 aylık prima premium 4 numaraya geçtik
pudu simseklivekalpli belcatanaltan sumeyyeravza Yanıtlarınız için teşekkür ederim numarayı büyüteyim😊