Kızlar oğlum 1 yaşında 4 dişimiz çıktı altta iki tane üstte iki tane üsttekiler yarım daha uzamadı mama reddi yaşıyoruz iştehsızlık var ne yapsam da yemiyo dün mesela bi yarım kase çorba içti uyurken cici bebeyi yedi biraz mama içti 100 ml okadar ama süt deniyorum mama deniyorum yok bu sabahta saat 7 oldu dün çok yememesi rağmen hala mamayı reddediyor napıcam böyle biz kahvaltıya oturunca eline ekmek salatalık yiyebileceği şeyler veriyorum sabah ufak ufak ağzına peynir yumurta ne verebilirsem verip yediriyorum aynı zamanda akşam yemeklerimizde de sofrada yediriyorum ama özel olarak tabak hazırlayınca yok yemiyo ama aç bu süreç ne zaman geçer mama hiç içmek istemiyo