gulrose Selam kızlar 43 günlük oğlum ağlama krizlerine giriyor. Asla sakinlesmiyor. Sadece meme ile sakinleşiyor .Çok yorgun hissediyorum. Eşim kucagina aldığı an kıyamet kopuyor. Doğal olarak bende ona sinirleniyorum. Ne yapacağım ben.
nurasln gulrose merhaba benim de 85 günlük o zamanlar benimm kızım da öyleydi 5. Hafta atağından dolayı sanırım çok zor biliyorum ama inşallah gecicektir bu durum büyüdügü için biseyleri algılamaya başladığından dünya ona çok karışık geliyor o yüzden bir anda tepkileri değişebiliyor inşallah yakın zamanda atlatirsiniz
pudu Bol bol kucak sizinle temas etmeye ihtiyacı bar emzirmek zorunda değilsiniz göğsünüze yatırın sakinleşir