merveoztunc Merhaba anneler 🌼 Bebeğim 8 aylık doğduğundan beri mama kullanıyor sma ile başladık geri çağırıldı hipp kullandık geri çağırıldı bebelac geçtik oda geri çağırıldı ne yapacağız böyle sürekli başka mamalar veriyorum ?
hellomy99 merveoztunc aptamil pronutra veriyoruz prosyneo demedik önce o kabız yaptı sonra buna geçtik bizde
pink9 merveoztunc merhaba Bn hıpp verıyorum hıpp ın ne sorunu var kı kabavoz mamada sorun çıktı sqdece pürelerde öyle degıl mı
betul_tkdmr merveoztunc bana doktor yeni doğduğunda sma demişti 2 . Ayda Aptamil vermeye başladım bunu daha çok sevdi
bluemomjean Ben de sma kullandım geri çağrıldı aptamil aynı şekilde ama hipp kullanıyorum ne zaman geri çağrıldı bilgim yoktu böyle bir şey
mcce gokturk_mom biz doktor önerisiyle geçiş yapmıştık bebeğimde mama kaynaklı alerjiden şüphelendiği için birinde kabızlık sorunu yaşattı diğerinde sıkıntı olmadı.Biz yine en başta kullandığımıza Aptamile döndük.İkiz bebeklerimde bile farklı ilerledi kısacası bebekten bebeğe göre değişiyor mama olayı
momqueenn merveoztunc bebelacın sarı kutuları geri toplatıldı.Gold olanda böyle birşey yok.Ben doğdunduğundan beri bebelac gold kullanıyorum memnunum.🤗
agztlk Bebeğim ilk 2 ay emdi sadece bebelac gold kullanıyorum gaz kabızlık vs hiç olmadı kilo alımı da çok iyi şuan 5 aylık 8 kilo öneririm
ecemciniiz merveoztunc Holle 1 keçi sütlü kullanıyorum, çok memnunum ☺️ E bebekten golden goat alıp kullanan arkadaşlarımda çok memnun
busenurozkann merveoztunc Sma hariç tüm mamaları denedik yeni doğan döneminde hipp çok sevdi ama aşırı derecede kabız yaptı aptamil prosyneo gazına vs de iyi geldi ama oğlum hiç içmek istemedi gölden goat mamamil vs hepsini denedik hiç birini sevmedi sadece bebelac gold içiyor 😂❤️
yagizmom_ merveoztunc 8 aydır hipp organic combiotic kullanıyorum geri çağırıldığını hiç duymadım bu sürede.