Kızlar daha öncede yazdım, ama bugün artık çok üzüldüm oğlum 3.5 yaş yenidoğan bebeğimin suratına birden kumandayla vurdu ne tepki vereceğimi bilemedim bağırmadım ama oğlum aşırı korktu 15 dk ağladı sakinleştiremedim. Çok korktu evet kıskançlıklar oluyordu ama bunu hiç yapmamıştı eee tabi bebekte ağladı. İkisi ağlarken bende ağladım. İkiside canım . İkisininde ağlayışına üzüldüm nasıl geçecek bu süreç bilmiyorum. Neden yaptı onu da bilmiyorum daha hiç vurmamıştı evet kıskanıyordu ama böyle huyları yoktu . Çok üzüldüm kendi de aşırı korktu bende öyle ne tepki versem bilemedim küçüğü bıraktım büyüğü sakinleştirdim doğru mu yaptım bilmiyorum