Kızlar bebeğim 1 ay 18 günlük mamamil markasının mamasını kullandım anne sütü de alıyor ancak bugün neredeyse hiç uyumadı aşırı gazı var ve 3 gündür kaka yapmadı mamayla bir alakası var mıdır yoksa kızım atak mı geçiriyor ayırt edemiyorum her çocuk farklıdır ama bu mamayı kullanıp bu şikayetleri olan var mı ilk kez bu durum başıma geldi