Merhaba anneler 🌸
1 yaş 4 aylık oğlum sünnet oldu. İlk günlerde dikişlerde açılma gelişti ve kanama olduğu için doktor sonradan tekrar dikiş attı. Şu an sünnetin 7-8 günlerindeyiz.
Sünnetin alt kısmında mor-kırmızı, şiş bir görüntü oluştu. Biz başta kan toplanması gibi düşündük ama bugün kontrolde doktor bunun dikiş açılması olduğunu söyledi. Şiş görünen damar dokusunun sonradan yeniden bağlanması/dikiş atılması gerekebileceğini söyledi. “İyileşince tekrar küçük bir işlem yapılacak, bağlanacak ve sonra o doku düşecek” gibi anlattı.
Şu an aktif kanama yok, ateş yok. Oğlumun genel durumu iyi, oyun oynuyor, keyfi yerinde. Sadece bez değişimlerinde huzursuz oluyor.
Benzer bir durum yaşayan oldu mu acaba?
Dikiş açılması yaşayan var mı?
Sonradan tekrar işlem/dikiş gereken oldu mu?
Süreç nasıl ilerledi?
Gerçekten yeniden müdahale şart oldu mu?
İyileşme ne kadar sürdü?
Çok endişelendim açıkçası, deneyimi olan yazarsa çok sevinirim 🤍