Kızlar kızım 33 aylık. 2 ayı doldurduk bezi bırakalı. Ama 2 hafta sonra 2 saatlik bi otobüs yolculuğu yapacağız. Portatif katlanabilir tuvaletimiz var onu yanıma alacağım çişi gelirse ona yaptırım diye düşünüyorum zaten iki kişilik koltuk aldım daha önce tecrübesi olanlar var mı ya genelde kakasını vs akşam yapıyor ama bazdn sabahta yaptığı oluyor ptobğdte portatif tuvaletle nasıl olur yolculuk sizce? Bu arada 2 saatin 40 -60 dksı uykusuna denk gelecek ama yinede çok tedirginim. Bir de tam bizim hizamıza 2 erkek bilet almış yani kızım çişini tuvaletine yaparken bakarlad mı acaba vs diyede taktım kafaya siz nasıl halletiniz? ( bez tak o günlük ya da alıştırma külodu giydir demeyin giymez ve altına yapmaz yapsada değiştirtmez)