10 aylık bebeğim 5 yaş büyük oğlum. 10 aydır alışamadı hala eksiklik çekiyor onunla da ilgileniyorum tabi ama eskisi gibi değil babası dışarıda çalışıyor biz hep tek başımızaydık üstüne kuma gelmiş gibi hissediyor benide kucağına al bana da sarıl banada öyle yedir içir diyor sürekli bebeğimde kucaktan inmiyor. Hal böyle olunca onunla yeteri kadar ilgilenemiyorum ve uyuyunca kalbime taş oturuyor 😞nasıl toparlayacağım bilmiyorum o sadece beni istiyor sürekli. Bebeğimde öyle. Ve ben yalnızım