12betul SGK da çalışan annemiz varsa Bağkur ile ilgili soru soracaktım . Yapılandırma borç durumu vs Yardımcı olabilir mi ?
nnoktaa 12betul yapay zekaya sordun mu canım? Ben önce muhasebecim yerine yapay zekaya soruyorum genelde 😬
12betul nnoktaa Sordum aşkım . Çok karışık bizim ki maalesef . Ödenen dönem ,ödenmeyen dönem , 2023 yapılandırma vs ama akşam aradım sgk yı 7/24 çağrı merkezi açıkmış . Mecburen sgkya gidip öğrenmem gerekliymiş . Bugün halledeceğim inşallah