Oğlum 10 aylık oldu 2 aya yakın hastalık ile uğraşıyoruz yemediği iğne antibiyotik kortizon havalar serumlar kalmadı 15 gün hastanede kaldık zatüre başlangıcı olmuş ama 1 hafta iyi oluyor 1 hafta sonra hasta bi bilgisi olan yaşayan ne iyi gelir bi fikri verebilir misiniz 🥲🥹🤲