mmoz Kızlar selamlar, hatırlayanınız vardır belki 5 gün önce post açmıştım bebeğimin boğazına süt kaçıyor, tazyik sorunum var diye. Artık psikolojim bozulmuştu. Bebek meme reddi yapacak gibiydi hemen bir emzirme danışmanı tuttum. Onun yol göstermesiyle göğüslerde süt baya bir azaldı. Tazyik sorunu da pozisyonla halloldu. İki gündür uzun zamandır ilk kez bu kadar rahat emziriyorum. Ben çektim, başkaları da derman bulsun diye sırasıyla yaptıklarımı sıralıyorum:
1) öncelikle emzirme pozisyonu önemli. laid back breastfeeding Yazın Google’ya. Geriye yaslanıp, elinizle makas yapacaksınız. Biraz zor pozisyon bebeğin burnu kapanıyor ama makas yaptığınız elinizle açmış olacaksınız.
2) emzirdikten sonra memenizin yanından hemen koltukaltınıza sadece 10 dk soğuk kompress yapıyorsunuz.
3) nadasa bırakarak emzireceksiniz. Mesela 3 saat sadece sağ memeden. Bebek uyudu uyandı sonraki 3 saat sol göğüsten devam.
4) adaçayı sütü azaltıyor dikkatli kullanın. Sadece 3 gün bir bardak içtim.
Tüm bunların ciddi etkisini gördüm. Önceden göğsüm feci şişer, ağrırdı. Sağmak zorunda kalırdım. İki gündür hiç sağmıyorum ihtiyaç duymadım bile. Kısacası ben rahatladım, darısı sizlere kızçelerim ❤️