ecemece0 merkezinede gittim güzel kalabalık kışın bılmem ama yazın güzeldi parkları yolları falan tmiz,eşim boyabatlı sırf mantı yemek ıcın bı sat yol geliyoruz merkeze,ben sevıyorum sahılı var,türkiyenın en mutlu şehri derler bilmem dogrumudur,bence güzel karar olabılır👍