melekbgci Miniminimini ben kullanıyorum , yiyor , aynı markanın pirinç unu ve yulaf ununu da aldım hatta
ahsenim12 Diğer irmiklerden bi farkı yok sadece ince çekilmiş oluyor evde kendiniz de yapabilirsiniz robottan çekip