Sukrannnn Arkadaşlar bebeğim 3 ay 17 günlük önceden çok güzel içerdi sütünü şuan sadece 2 dk bilemedin 3 dk emip bırakıyor çok üzülüyorum aç kalıyo diye sütümde var neden böyle yapıyor?
Merveymn Sukrannnn meme reddi yapıyo canım bizde 3aylıktı yapmaya başladı 4ay 21günlüğüz devam ediyor uyurken emziriyorum ve mecburen sağıp kaşıkla veriyorum
Ays_ays Sukrannnn o aylarda oluyormuş 4. Ayda ve bazı aylarda dikkat et bırakmak ister zorla biberonla felan başvurma galiba 8. Ayda felan da oluyormuş atak ayı mı ne birşey demişti ablam