kubraege
Selam güzel anneler 💐 oğlum 3 ay 20 günlük. Geçen hafta üst damağında sağ ve sol taraflarda beyazlık gördüm ve pamukçuk olduğunu düşündüm doktor kontrolünde doktorumuza sordum hayır pamukçuk değil normal damak yapısı dedi 🤷♀️ Daha önce damağında böyle bişey yoktu bu aralar diş eti kaşıması gibi hareketleri var ve çok salyalı 🤤 acaba diş belirtisi midir sizin bebişlerde böyle bişey oldu mu ?