nisan0 1.ay kontrolünde doktor down sendromu olabilir demişti çekik gözlü basık burunlu olduğu için neyse genetik için randevu aldık eşimle gittik doktor baktı ben böyle bir şey düşünmüyorum daha 1.5 aylık bebek yüz hatları oturmamış bile ve downlu çocuklar anlaşılıyor bakınca dedi tabi net bir şey diyemem ama bana göre yok dedi test isterseniz 3.aydan sonra yapalım isterseniz büyüsün biraz daha öyle kan alalım dedi sizce aksi olsaydı hemen kan isterimiydi
gg3848 nisan0 şüphelenseydi isterdi bence genetik doktorunun söylediği daha önemli içiniz biraz daha rahat olsun sağlıkla büyüsün inşallah 🙏🏻
mommyshark1567 nisan0 Doktor günde kim bilir kaç vaka görüyor, şüphelense hiç bekletmezdi. “İsterseniz” demiş sırf içiniz rahat etsin diye o da.. Bence üzmeyin kendinizi, 3. aydan sonra eğer tekrar bu düşünceler sarıyor ise sizi bakarsınız o zaman tekrar duruma. 💓
nisan0 mommyshark1567 evet zaten yapmak istemiyordum içim rahatladı çok şükür artık düşünmek istemiyorum 20 gündür gece gündüz düşündüm umarım bundan sonra endişelerim geçer 💖 teşekkür ederim