Merhaba bizimki de 10 aylık ben sırf bu yüzden uyku eğitimine para verdim 15 gündü çocuk ağlamadan asla uyumadı bu süreçte hoca normal diyip durdu 45 dakika çocuğun ağlamasına müsade et diyorlar imkansız bi annenin sürekli buna dayanması o yüzden yeniden memeye aldım içim elvermedi Allah kolaylık versin hepimize