Kızlar dünde aynısı olmuştu ama bu akşam ki çok kötüydü acile götürdük. Bi anda başlayan tiz sesle çığlık çığlığa ağlama ama hiç bir şekilde sakinleşmedi. Acilde hafif gazı var ama başka bir sorun yok dendi geri eve gelirken sakinledi uyudu kaldı yavrum. Neden oluyor ya kolik desem bu ay da başlar mı kolik atak desem bu kadar şiddetli mi oluyor. İki üç gündür ara ara beslenme reddi var huzursuz mutsuz kaka yapıyor çişli bezde iyi gündüz de oldu ağlaması ama özellikle akşam sesi kısılacak kadar ağladı. var mı yaşayan yardımcı olabilicek çok kötü hissediyorum bebeğime şifa olamıyorum gözlerinden yaşlar aktı yavrumun