Pelin87 Aselinannesii6 göbek bağı düşmeden yıkamadık. Keşke yıkamasaydınız, hastanelerin durumu belli
Aselinannesii6 Pelin87 çok şükür düştü bugün dün yikattirmadim belki yıkasaydı düşmezdi bugün sabah düşmüştü 🙏😊
Ayse_alya Aselinannesii6 öyle oluyo zaten ilk başta göstermiyorlar sonra başlıyorlar insanlar gerçekten çok acımasız