Arkadaşlar acil yardım.. kızım 20 ayını doldurdu günde 3 kere emiyor gece de bir veya iki kere emiyor normalde. Bayadir bu duzendeyiz. bugün iş çıkışı saat 5 e doğru ateşim yükselmeye başladı. Sabahta sağ göğsümde minik bir yumru farketmistim. Baktım biraz daha büyümüştü sırtım falanda ağrıyordu zaten. Kızımı yanıma aldım emzirdim biraz dinlendim ama titreme vardi. Yemekten sonra parol içtim biraz düştü ateşim. Sonrasında duşa girip masaj yaptım elimle sagdim falan. Duştan çıkınca ters çanta tutuşuyla emzirdim yine. Sonrasında da sağım yapmaya çalıştım ama süt çıkmadı. Bayadir pompayı kullanmamıştım bebebao eller serbest vardı bende. Sonra masaja devam ettim kızım ara ara geldi emdi falan. Sorum şu yarın sabaha kadar bunu nasıl atlatırım? Bugün önemli bir eğitime katılmıştım ve yarın uygulama sınavı sonrası sertifika alacaktım.