bebisbebis_ Kızlar kayınvalideme anneler günü hediyesi kahve makinası almak istiyorum bu ikili olanlardan bende arzum okka var yıllardır kullanıyorum çok memnunum ama ona karaca mı aldam arzum mu karar veremedim sizce
Jeliboonn bebisbebis_ Karaca kesinlikle almayın kayınvalideme geçen sene eltim baristasını aldı beş para etmez onun öncesi arzum okkaydı çok iyiydi
goktug_sena Karaca Hatır Hüp kullanıyorum 4 yıldır çok memnunum gelende kahveyi çok beğeniyor köpüklüde yapıyor bir benimki mi iyi çıktı bilmiyorum ama memnunum
Beraninannesii bebisbebis_ Ben karaca Hatır hüps kullanıyorum oldukçada memnunum. K.validemde arzum var onunkide iyi 🌸
Mery103 bebisbebis_ arzum okka kullanıyorum ama şuan alsam Karaca alırdım herhalde arzumdan çok memnunum ama arkadaşım Karaca kullanıyor oda çok memnun ☺️