5 ay 20 günlük bebeğimin 20 gündür geçmeyen bir burun akıntısı var ilk başta hasta oldu sandım sağlık ocağına götürdüm ciğerleri ve boğazı temiz olduğunu söyledi doktorumuz burun akıntısı dişten dolayı da olabilir dedi serum fizyolojik ile temizleme yapıp aspiratör ile de çekiyordum kulak çekiştirmesi de var ama kulağının da temiz olduğunu söylemişti doktorumuz ateşimiz de yok 20 gün oldu hala geçmedi dünde tıkanıklık derecesinde olunca bugün tekrar çocuk doktoruna götürdüm 20 gündür geçmediği için çocuk doktoru antibiyotik başladı yine ciğerleri kulağı ve boğazı temiz ateş yok içime de sinmedi ateşi yok iken antibiyotik başlamak ama bebeğim çok huzursuz doğru düzgün uyku uyuyamıyor ne yapacağımı bilemedim var mı böyle bir durum yaşayan anneler siz nasıl atlattınız ?