rabiaarazsu Kızlar merhaba kızım 2 yaşına gircek neredeyse koltuktan düştü ayak bileğinin arka kısmında hafif bir kırık oldu 20 gün alçıda kaldı 10 gündür alçıdan çıktı basıyor ama acıyor diyor tam bastıramıyor hala topallıyor normal mi ne zaman geçer bu durum