melyyg benim kızımda da aynı durum olmuştu, bir gün Fototerapi aldı, ondan sonra ciddi anlamda düştü sarılığı. Bu süreçte genelde sürekli uyuyorlar, ama sen olabildiğince besle, emzirmeyi de mama vermeyi de sakın bırakma, eğer düzelmezse zaten Fototerapi alması gerektiğini söylerler, çok geçmiş olsun.