Kızlar bebeğim Salı günü 8 haftalık oldu. Pazartesi gününden beri bozuldu ama çocuk. Gece uykusu vardı. Akşam 8 de uyurdu sabah 8 e kadar 3 defa uyanıp emerek geri uyurdu ama pazartesiden beri beneğe bir şey oldu. Sürekli ağlıyor. Canını yakıyoruz sanki öyle bi ağlama çığlık atarak. Uykuları çok bozuldu gündüz de gece de doğru düzgün uyuyamıyor. Gündüz kucakta gece kendi yatağında uyuyan bi bebekti. Şu an beşiğe koyduğumuz gibi gözlerini açıp ağlamaya başlıyor. Gün içinde sürekli ağlıyor. Kucakta olmakta yetmiyor omuz da olup etrafı izlemek istiyor kucaktaulen bile çığlık atıp ağlıyor. Zıplaya zıplaya zor susturuyorum. Gaz damlası da kullanıyoruz. Gece uykularını da artık ya ben yüz üstünyatıp çocuğu üzerine yatırıyorum ya da istemesem de uyusun diye yanımda yatırıyorum anca öyle uyuyor. Uykudan da çığlık atarak uyanıyor. Ne yapıcam ben ya ? Atak mı bu ? Ataksa ne zaman bitiyor çıldırıcam artık