Bir kaç aydır günde 2 kez emziriyordum sonra gunde 1e düşürdüm bir hafta günde 1 emzirdim ve emzirmeyi bitirdim. Ilk 2 gün iyiydi dün taş gibi oldu ve temasla acımaya başladı. Gece yatamadım mastitten korktum bir göğsümü cok cok az sağdım cay bardağının dibini kaplayacak kadar. Bugün 4. Gün kalktığımdan beri daha kötü. Buz koyuyorum ara ara sızlamasini aliyor ama aşırı sert ve kolumu kaldırırken bile aciyor (tek gogsum boyle gece sagdigim, önceden de sut digerine göre fazlaydi digerinde sıkıntı yok denecek kadar az buna gore)
Sureci zor atlatanlar nasil gecirdiniz kac günde sut cekildi