Benim 7 yaş oğlum var , bahsettiğiniz gibi değil.
Her şeyi dediğiniz gibi onu memnun etmeye yönelik yaparsanız dünya etrafımda dönüyor sanar ve istediğini yapabileceğini öngörür.
Elbette her şeyi yaparız onlar için ama
Başka insanların görüşlerini, ve biz annelerin de üzülebileceği yorulabileceğini onlara öğretmemiz gerek