Selam kızlar 1.5 ay oldu doğum yapalı normalde epilasyon kullanıyorum bu cımbızlı olan alet var ya 1 ay rahat oluyordum ama yara yerine dokunmaya bile kıyamıyorum kullanmaya da başlamam lazım jilet vurmak istemiyorum hazır alışmışken, siz ne zaman başladınız? Sezaryen yerimde kıl dönmesi gibi bişey var hatta kesi hattına doğru dönmüş yani S şeklinde düşünün bir de beyaz ip gibi şeyler görüyorum onlar varken olır mu acaba epilatör ağda vs bilemedim yaa