Kızlar bende 8 sene önce felan Prolaktin yüksekliği vardı Mr felan çekindim iyi huylu adenom var dedi beyin cerrahı endokrin takipli tedavimi oldum şuan yüksek değil normal seviyelerde. Şimdi burun estetiği olucam ama varmı benimm gibi aynı durumda olan adenom engel olur mu estetiğe doktorumla konuşamadım daha